فرزند نیکو
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • فروشگاه اینترنتی
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم نهران و آدرس nasimenahran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 6922
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نسیم نهران
شهسوار شب های خرم




از بچگی  4-5سالم بود عاشق شدم       عاشق حق وحقیقت . فهمیدم تو دنیا فقط یه عشق ویه عاشق ویه معشوق بیشتر نیست .عشق فقط عشق محمد وآل محمد. .عاشق فقط شیعه او بودن .معشوق فقط علی وآل علی. دیدم همه در وجود محمد وعلی جمعند .پس گفتم عاشق یعنی محمد ومعشوق یعنی علی وعشق یعنی میان آندو یعنی حسن وحسین.وفرزندان حسین تا امام زمان .بچه ها شما به عشق علاقه دارید ومن هم راه عشق را نمایاندموعرض به خدمت دوستانم در این دنیای مجازی به شما بزرگتر هایم اینه که عشق مجازی پله اول رشد یه عاشق پس پله آخر همین محمد وآل محمده.واقعا کسی اگه عاشق بشه مابقی مساله براش عین دو دوتا میشه .جمع هم بزنیم باز هم محمد وآلمحمد وعلی وآۀ علی میشه .به نظر من فرمول همه چیز در هین نکته نهفته که خدا وند عز وجل می فرماید :((ای محمد تو نبودی جهان را خلق نمی کردم واگر علی نیود ترا خلق نمی کردم واگر فاطمه نبود شما دو تا را خلق  نمی کردم.))پس ای عاشقان دیدید عشق محمدوآل محمد وعلی حق مسلم ما وفرزندان همه ماست . حتی مخالفان خاندان ما که هستی از ما یافته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 10 دی 1392برچسب:عشق فقط//عشق محمد وآلمحمد حق مسلم ماست//, :: 1:0 ::  نويسنده : محمدمهدی